Niloofar Abi

Niloofar Abi
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲ مهر ۹۳، ۱۹:۵۰ - آرین نرم افزار
    AGREE

آوای سروش

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ


یک زمان گفتم به خود : خاموش باش

لب فرو بند از سخن ها ، گوش باش 

ناگهان از جان من بر شد خروش :

" هان! منم پژواک آوای سروش "

من نی خاموشم و آوا از اوست 

قطره ناچیزم و دریا از اوست 

آنکه می گوید : بگو ، خود دیگریست 

باده از ساقی و از من ساغرست

صید شعرم او بود ، صیاد من 

داند آنکه بشنود فریاد من ...


شاعر : مهدی سهیلی

  • ... zeinolabedin pour

آوای سروش

نظرات  (۱)

آفرین به شما  شاعر عزیز مهدی سهیلی
به جمع بیانی ها خوش آمدید.
سلام از نام وبلاگ معلومه خیلی عالی میشه مرسی عزیز دل
از راه اندازی این وبگاه
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

پاسخ:
باسلام 
سپاسگزارم دوست گرامی ، شاعر این شعر آقای مهدی سهیلی از شاعران معاصر میباشد که اگر اشتباه نکنم 7سال پیش از کتاب چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست این شعر رو انتخاب کردم که اشعار ایشان است ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی