Niloofar Abi

Niloofar Abi
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲ مهر ۹۳، ۱۹:۵۰ - آرین نرم افزار
    AGREE

بهترین آدمها

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ق.ظ


بهترین آدمها کسانی هستند 

که شما را به خاطر خودتان 

دوست دارند نه به خاطر 

کارهایی که میتوانید 

برایشان بکنید ...



  • ... zeinolabedin pour

نظرات  (۲)

من آخر این " به خاطر خودتان " رو نفهمیدم!!!
پاسخ:
... !؟
شما هم متوجه نشدی؟یعنی چی شما رو به خاطر خودتان دوست دارند؟مگه ما آدما را به خاطر غیر از خودشون دوست داریم؟؟!!آدما چه کاری برامون بکنن چه نکنن،اگه دوسشون داریم هم به خاطر خودشونه دیگه.
پاسخ:
سلام
الان که تو این دور و زمونه همچین آدم هایی کم پیدا میشه که واقعا خود طرف براش مهم باشه نه چیز دیگه ؟؟؟؟ البته کسانی هم پیدا میشن این جور که شما میگین باشن اما ... انگشت شمار ؟؟؟ من با چشم خودم دیدم که میگم درسته خام و کم تجربه هستم اما همیشه از تجربیات دیگران استفاده میکنم و پند میگیرم یه جاهایی خیلی بهم کمک کرده اما به اینم اعتقاد دارم که اگه اون طرف راهی رو که رفته و شکست خورده ! شاید من از پسش بر بیام بتونم اون کار رو انجام بدم پس همیشه نمیشه رو تجربیات و آموخته های کس دیگه ای زیاد حساب کرد اما بدم نیست .... الان آدمها رو به خاطر موقعیتشون ، مقام ، مال و ثروت ، خانوادش ، ظاهر ، اندام و زیبایی و ... خلاصه میبینن کجا به دردشون میخوره دوست دارن ؟ نه وجود خود طرف ؟؟؟ و اینکه آدمها چه کاری برامون بکنن و چه نکنن ما به خاطر خودشون دوستشون داریم شما دوست عزیز و مهربان اینجوری هستین یا خود من و یه سری از ما انسانها .. اما همه مثل هم نیستن؟ تو این دنیا فقط خوبی موندگاره و از آدمها همین انسانیت و مهربانی و محبت و احترام و ... هست که به جا میمونه که حتی وقتی از این دنیا میرن همه از خوبی و با خاطره خوش از اون یاد میکنن کاش همه اینجوری باشیم ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی